VEELGESTELDE VRAGEN

Waarom zijn de Fisherman’s Friend StrongmanRun ROTTERDAM, StrongFamilyRun ROTTERDAM,  en de StrongsisterRun ROTTERDAM geannuleerd?

Door een grote brand bij Outdoor Valley is de locatie ongeschikt. Daarbij is de organisatie in het hart geraakt waardoor wij de kwaliteit van de run en de veiligheid niet kunnen garanderen.

Kan de run verplaatst worden naar een andere datum?

Dit is niet mogelijk. De datum is een jaar geleden vastgelegd en zorgvuldig gekozen, rekening houdend met andere (soortgelijke) evenementen en de internationale kalender van Fisherman’s Friend Strongmanrun.

Kan de run verplaatst worden naar een andere locatie?

Dit is niet mogelijk. Veel voorbereidingen waren al getroffen. Binnen 3 weken een veilige, kwalitatieve run opzetten op een andere locatie achten wij niet verantwoord. Daarbij vormen unieke onderdelen van het terrein van Outdoor Valley een belangrijk deel van de route en hindernissen. Die kunnen we niet meenemen.

Waarom komt dit bericht nu naar buiten?

Wij realiseren dat dit inderdaad een last minute indruk geeft, maar weet dat wij tot allerlaatste moment hebben getracht om de runs gewoon door te laten gaan. Wellicht tegen beter weten in (achteraf). Daarbij hadden we ook tijd nodig om de optie dat alle deelnemers bij afgelasting hun inschrijfgeld terug krijgen, zeker te stellen. Zodra dit zeker was hebben wij gecommuniceerd.

Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Ja, je krijgt geld terug. Je kan ook je ticket omzetten voor deelname aan de Fisherman’s Friend StrongmanRun in Hellendoorn op 1 en 2 september. Wil je dit? Mail dan uiterlijk zondag 13 mei naar  rotterdam@strongmanrun.nl of rotterdam@strongsisterrun.nl.  Indien wij geen mail ontvangen zetten wij na 13 mei de betaling van de restitutie in gang.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als je niet voor 13 mei gemaild hebt om je ticket om te zetten dan ontvang je je ticketkosten retour. Wij verwachten dat hier ongeveer drie weken overheen gaat. Het bedrag wordt gestort op de rekening waar vanuit de betaling is voldaan.

Ik heb me als één van de eerste ingeschreven via Fitmanager. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Wij verzoeken je ons te mailen met je rekeningnummer en de naam van de rekeninghouder. Indien je dit voor 13 mei mailt aan rotterdam@strongmanrun.nl of rotterdam@strongsisterrun.nl nemen wij je mee in de uitbetaling.

Kan ik mijn ticket omzetten en meedoen in Hellendoorn?

Ja, je kan je ticket kosteloos omzetten voor deelname aan de runs in Hellendoorn op 1 en 2 september. Let wel op, dáár is meer variatie in afstanden. Wil je dit? Mail dan uiterlijk zondag 13 mei naar rotterdam@strongmanrun.nl of rotterdam@strongsisterrun.nl.

Aardigheidje: Vanuit Hellendoorn krijg je nog wat extra’s als je meedoet.

Wij zouden meedoen aan de FamilyRun, kan ik ook meedoen in Hellendoorn?

Dit is niet mogelijk. In Hellendoorn is geen familie-editie van de run. Als alternatief kan je deelnemen 24 juni tot en met 29 juni aan de Modderraces bij Outdoor Valley. Meer informatie hierover vind je op de website van Outdoor Valley.

Ik heb een extra kind voor de Familyrun, krijg ik deze kosten ook retour?

Ja, de kosten die je hebt gemaakt voor het ticket krijg je retour.

Ik heb een T-shirt aangeschaft, krijg ik die nog?

Nee, de t-shirts worden niet meer uitgegeven. De kosten die je hiervoor hebt gemaakt ontvang je retour, tenzij je kiest voor deelname in Hellendoorn, dan ontvang je een T-shirt van die run.

Ik heb betaald om een medaille te graveren, krijg ik die nog?

Omdat de run geannuleerd is zijn er geen medailles en worden deze ook niet gegraveerd. De kosten die je hiervoor hebt gemaakt ontvang je retour, tenzij je kiest voor deelname in Hellendoorn, dan ontvang je een gegraveerde medaille van die run.

Ik heb een parkeerticket aangeschaft, krijg ik dit geld terug?

Ja, je parkeerticket krijg je ook teruggestort, tenzij je kiest voor deelname in Hellendoorn. Dan krijg je een parkeerticket voor daar.

Ik ben sponsor van de Fisherman’s Friend StrongmanRun ROTTERDAM, StrongFamilyRun ROTTERDAM en/of StrongSisterRun ROTTERDAM, wat betekent dit voor mij?

Wij bedanken je allereerst dat je sponsor bent van onze  sponsoren. Met het annuleren van de run geldt dat de sponsorafspraken komen te vervallen. Eventuele sponsorgelden die al aan Strongvalley B.V. zijn overgemaakt worden geretourneerd. Reeds gemaakte kosten voor bijv. promotie zijn voor kosten van Strongvalley B.V. Wij hopen je bij de volgende editie alsnog te mogen verwelkomen als sponsor.

Ik ben vrijwilliger, kan ik nog iets doen?

Allereerst dank dat je je hebt aangemeld als vrijwilliger. Omdat de run is geannuleerd hebben wij je hulp voor deze editie niet meer nodig. Graag nodigen wij je uit een volgende keer alsnog te helpen.

Ik heb een ticket voor de BootyChallenge of Extreme Workout, gaat dit door?

Ja, de trainingen gaan gewoon door. Ook zonder run kan je trainen. Wellicht voor je volgende run?

Ik doe mee aan Become a Strong (wo)man, gaat dit door?

Ja, je kan nog tot het einde deelnemen aan de trainingen. De promotie via social media is niet meer aan de orde. Dit komt te vervallen.

Ik doe mee aan Become a Strong (wo)man, maar heb mijn kleding nog niet. Krijg ik dit nog?

Ja, je krijgt je kleding alsnog. Dit is opnieuw besteld. Hier gaat wat tijd overheen. Zodra het binnen is nemen wij contact met je op.

Ik heb mijn ticket geannuleerd nadat de 7km verplaatst was, krijg ik dit nog terug?

Ja, dit krijg je terug. Vanwege de brand bij Outdoor Valley is het terugstorten vertraagd. De terugbetaling wordt nu meegenomen in de betaling van alle tickets. Na 13 mei zal dit ongeveer 3 weken duren.